Saturday, April 23, 2011

PC GAME - ANGRY BIRDS

hari tu aku ade review pasal game ANGRY BIRDS ni kan. tapi yg tu untuk iphone & ipod touch. kali ni, korang tak memerlukan apple product pun kalau nak main game ni.

sebab...fenomena ANGRY BIRDS ni dah melabuhkan sayapnye kat PC!!!

aku dah try main game ni. walaupun aku ni bukan la kipas-susah-mati game ni, bagi aku ANGRY BIRDS versi PC ni much better. all the birds nampak lagi clear, musuh mereka iaitu en. babi pun nampak lebih clear(no offense, musuh diorang memang sekumpulan babi).

papepun, korang tengok sendiri la...











aku sarankan korang semua cuba la game ni. korang cuma perlukan sebijik laptop ataupun PC untuk main game yg agak addictive ni. Saiz game ni pun kecik je. lepas download, extract guna winrar & klik je kat icon ANGRY BIRDS. tak perlu install ape-ape.

ni download link die :

megaupload.com

selamat men-download dan mencuba =)

and BTW, simple thanks would be enough jika anda men-download =)






source : warezbb.org/ancient philosopher


2 comments:

Bujang_AlFongsuri said...

tengah download.slow!!

Uncle Joe said...

adoi..potong bang..potong...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...