Saturday, April 23, 2011

GADGET YG AWESOME - KIPAS TANPA BILAH??

hari tu aku jalan-jalan sambil membuang masa kat Mesra mall. (satu-satunya Mall kat terengganu http://www.emocutez.com).

tetiba, aku terjumpa la satu device yg meruntunkan jiwa raga aku hatta memaksa diri ini untuk meninjau dengan lebih dekat...

THE BLADELESS FAN





ape yg korang tengok kat atas ni, adalah sebuah kipas. yes...its a fan. tapi korang mesti pelik, macamana die nk menyejukkan seantero family kalau letak kat ruang tamu? kosong je kat tengah-tengah tu...

sebenarnya kipas ni menggunakan teknologi yg sama dengan teknologi enjin jet(woooaah). jadi die menghasilkan angin yg sepoi-sepoi bahasa tanpa menggunakan bilah. So kipas ni safe and sound la kan.

angin yg dihasilkan pun lagi kuat daripada kipas biasa. kipas ni jugak tak menghasilkan bunyi bising seperti kipas-kipas biasa yg menghasilkan bunyi enjit kapal.

tapi satu je aku lemah ngan kipas ni. harga die...RM 1000++. Gugur rambut den dibuatnya. tapi bagi aku gadget macam ni berbaloi untuk dibeli kerana kelebihan yg beliau ada. ape pendapat korang? =)



kalau nak beli online, dapatkan kat sini




source : hammacher.com

2 comments:

Gary Asip said...

hahaha...RM1000+?? x makan 3 bulan la jawabnyer... makan kipas je la..hahaha...

Uncle Joe said...

hahaha...tu la nama die 'makan angin'....hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...