Friday, June 17, 2011

DAGING DIHASILKAN DARIPADA NAJIS MANUSIA


Tahi merupakan sesuatu yang kotor dan tak boleh dimakan. Itu yang diajar oleh cikgu aku sejak daripada tadika lagi. Sebab apa topik ini diberi penekanan oleh cikgu aku? sebab budak kelas aku makan tahi masa tadika. TRUE STORY.

Tapi lain pulak ceritanya kat jepun. Dalam kesibukan membina semula negara yang musnah, seorang saintis yang berasal daripada negara matahari terbit ni, telah mencipta sesuatu yg sangat menarik. Korang tau ape die? tengok ni...

Uncanny Factoid: Eat Shit and Not Die

Nampak label kat plastik tu? SHIT BURGER. Hahaha...mesti korang mahukan penjelasan kan. Macam ni cerita die. Ahli saintis yang genius ni telah menghasilkan daging tiruan daripada tahi manusia. Ini adalah hasil daripada projek kajian menghasilkan daging tiruan yang memakan masa bertahun-tahun.

Beliau mengatakan yang tahi manusia mengandungi protein yang tinggi. Bagaimana dengan kuman dan bakteria? "jangan risau. Tahi ini selamat dimakan kerana telah melalui proses pemanasan" kata santis ni dengan bangga.

Daging tiruan ni mempunyai rasa yang sama dengan daging biasa dan telah ditambah dengan pewarna untuk kelihatan lebih menyelerakan. Nice....

Here is the fun part. Harga daging ni dua tiga kali ganda lagi mahal daripada daging biasa. So, korang pilih la nak makan daging tahi atau daging lembu =)





2 comments:

Meck said...

iyakkkkk xmau

ArmsJackal said...

aku lg rela makan pasir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...